Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.12.2015 21:00 Publikacja: 02.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski
– Biorąc pod uwagę poprzednie wyniki, jesteśmy umiarkowanie zadowoleni z listopada. Jest niedosyt: z powodu ciepłej pogody sprzedaliśmy mniej kurtek i płaszczy niż rok temu. To droższa oferta, której zakup wywoływany jest potrzebą, czyli pogodą. W przypadku reszty asortymentu mieliśmy wzrost – mówi Michał Wójcik, prezes Bytomia.
W listopadzie firma miała 10,7 mln zł przychodów ze sprzedaży detalicznej, o 17 proc. więcej niż rok temu. Marża brutto wzrosła o 0,4 pkt, do 55,4 proc. Sprzedaż porównywalna (czyli obroty w sklepach działających ponad rok) urosła o 2 proc.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas