Reklama

Volkswagen żegna się z Das Auto

Volkswagen zrobił wszystko, co trzeba dla ratowania wizerunku i żeby wyjść jak najszybciej z afery spalinowej. Teraz koncern zmienia logo.

Aktualizacja: 26.12.2015 13:03 Publikacja: 26.12.2015 11:47

Volkswagen żegna się z Das Auto

Foto: Bloomberg

Słynne na całym świecie „Das Auto" przestanie towarzyszyć literom VW. Hans-Gerd Bode szef biura prasowego Volkswagena zastrzega się jednak, że „Das Auto" które pojawiło się 8 lat temu, jeszcze za czasów Martina Winterkorna całkowicie nie zniknie. Ale teraz najważniejszy będzie nowe logo „Volkswagen", które w różnych konfiguracjach pojawi się na całym świecie w najbliższych miesiącach.

Zmiany w komunikacji

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama