Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.01.2016 10:33 Publikacja: 27.01.2016 10:33
Foto: Bloomberg
Japoński producent po raz drugi z rzędu przekroczył poziom 10 milionów samochodów. Cztery marki należące do Toyoty – Toyota, Lexus, Daihatsu oraz Hino - sprzedały w sumie 10,15 mln aut. To jednak nieco mniej niż w roku 2014 – spadek wyniósł 0,8 proc. Mimo to Toyota pozostaje największym producentem samochodów na świecie. Na macierzystym rynku jej sprzedażowy udział zwiększył się w o 1,7 proc. do 29,7 proc.
W Europie roczna sprzedaż Toyoty i Lexusa sięgnęła 874 tys. aut. W ostatnich dwunastu miesiącach sprzedaż w Europie Zachodniej wzrosła o 7 proc., natomiast w krajach Europy Środkowej o 18 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Powinniśmy wypracować lepszy model inwestycji dotyczących infrastruktury krytycznej, tak żeby prawo zamówień pub...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Przyszłość Europejskiego Zielonego Ładu nie jest sprawą wyłącznie klimatyczną, ale geopolityczną i gospodarczą....
Snapchat, Dualingo, Roblox, Tidal, Amazon, Zoom czy Fortnite - to tylko część aplikacji, których niedziałanie uż...
Listopadowe wieczory stają się coraz dłuższe, a w powietrzu unosi się specyficzna ekscytacja, która zwiastuje na...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Spotkanie Donalda Trumpa i Wołodymyra Żeleńskiego nie przyniosło przełomu. Stany Zjednoczone apelują o wycofanie...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas