Aktualizacja: 27.01.2016 10:33 Publikacja: 27.01.2016 10:33
Foto: Bloomberg
Japoński producent po raz drugi z rzędu przekroczył poziom 10 milionów samochodów. Cztery marki należące do Toyoty – Toyota, Lexus, Daihatsu oraz Hino - sprzedały w sumie 10,15 mln aut. To jednak nieco mniej niż w roku 2014 – spadek wyniósł 0,8 proc. Mimo to Toyota pozostaje największym producentem samochodów na świecie. Na macierzystym rynku jej sprzedażowy udział zwiększył się w o 1,7 proc. do 29,7 proc.
W Europie roczna sprzedaż Toyoty i Lexusa sięgnęła 874 tys. aut. W ostatnich dwunastu miesiącach sprzedaż w Europie Zachodniej wzrosła o 7 proc., natomiast w krajach Europy Środkowej o 18 proc.
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas