Reklama

Orange Polska ma 1,3 mln abonentów światłowodu. Ale przychody stanęły

Mimo podwyżek cen abonamentów przychody Orange Polska w minionym kwartale po raz pierwszy od dłuższego czasu nie urosły, a nawet lekko spadły. Winny ma być m.in. popyt na usługi IT.

Publikacja: 24.10.2023 06:58

Liudmila Climoc, prezeska Orange Polska od września 2023 r.

Liudmila Climoc, prezeska Orange Polska od września 2023 r.

Foto: materiały prasowe

Przychody Orange Polska w trzecim kwartale br. były o 0,3 proc. niższe niż w analogicznym okresie 2022 r. Mimo tego i zgodnie z przewidywaniami biur maklerskich telekom kierowany od września przez Liudmilę Climoc zarobił więcej. Odpowiedzialny za finanse Jacek Kunicki szuka oszczędności, by w 2024 r. koszty grupy był w ryzach.

W poniedziałek po giełdowej sesji w Warszawie Orange Polska opublikował sprawozdanie finansowe z trzeci kwartał 2023 r. Nie zaskoczył analityków. Średnia prognoz biur maklerskich ankietowanych przez „Parkiet” w ub. tygodniu mówiła, że telekom po raz pierwszy od kilkunastu kwartałów nie wykaże wzrostu przychodów, natomiast jego zyski będą większe niż rok temu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama