Spadkiem notowań akcji akcjonariusze firmy prowadzącej internetowe sklepy z odzieżą i obuwiem przyjęli wiadomość, że potrzebuje ona zastrzyku finansowego na rozwój biznesu prowadzonego pod marką PRM i wyemituje nowe walory. Dlaczego?
Answear.com, krakowska firma prowadząca internetowe sklepy z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zamierza wyemitować nowe akcje. Zarząd, którym kieruje Krzysztof Bajołek, zarazem główny akcjonariusz spółki, zwołał nadzwyczajne walne zgromadzenie w tej sprawie na 16 października. Notowania akcji spółki we wtorek spadały.
Referencyjne sklepy stacjonarne
Zgodnie z projektami uchwał zaproponowanymi przez kierownictwo firmy będzie to emisja z wyłączeniem prawa poboru i bez konieczności przygotowania prospektu emisyjnego.
Liczba wyemitowanych akcji miałaby urosnąć o maksymalnie 1 mln (około 5 proc. obecnej liczby walorów składających się na kapitał firmy). Cel to finansowanie rozwoju biznesu pod przejętym niedawno szyldem PRM.