Aktualizacja: 29.03.2016 12:12 Publikacja: 29.03.2016 11:56
Foto: 123rf.com
Marka należąca do General Motors złagodziła ostre kontury swych samochodów, aby zyskać w oczach Chińczyków przywykłych do opływowych kształtów aut BMW, Audi i Mercedesa dominujących w tym segmencie w tym kraju.
Po wolnym starcie w Chinach Cadillac prześcignie Lexusa w gronie marek luksusowych drugiego rzutu — uważa firma doradcza LMC Automotive. Uruchomienie w styczniu w Chinach pierwszej fabryki pozwoliło Amerykanom oferować auta bardziej dostępne cenowo młodszym klientom, bo producent nie będzie płacić 25 proc. podatku importowego. Średnia wieku ich klientów w Chinach wynosi 34 lata, nieco ponad połowę średniego wieku w Stanach.
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas