Cadillac urzeka młodych Chińczyków

Cadillac będący ulubioną marką amerykańskich seniorów zwiększa sprzedaż w Chinach młodszym amatorom luksusu dzięki łagodniejszej stylistyce i produkcji na miejscu, co obniżyło ceny

Aktualizacja: 29.03.2016 12:12 Publikacja: 29.03.2016 11:56

Cadillac urzeka młodych Chińczyków

Foto: 123rf.com

Marka należąca do General Motors złagodziła ostre kontury swych samochodów, aby zyskać w oczach Chińczyków przywykłych do opływowych kształtów aut BMW, Audi i Mercedesa dominujących w tym segmencie w tym kraju.

Po wolnym starcie w Chinach Cadillac prześcignie Lexusa w gronie marek luksusowych drugiego rzutu — uważa firma doradcza LMC Automotive. Uruchomienie w styczniu w Chinach pierwszej fabryki pozwoliło Amerykanom oferować auta bardziej dostępne cenowo młodszym klientom, bo producent nie będzie płacić 25 proc. podatku importowego. Średnia wieku ich klientów w Chinach wynosi 34 lata, nieco ponad połowę średniego wieku w Stanach.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama