Reklama
Rozwiń
Reklama

Cadillac urzeka młodych Chińczyków

Cadillac będący ulubioną marką amerykańskich seniorów zwiększa sprzedaż w Chinach młodszym amatorom luksusu dzięki łagodniejszej stylistyce i produkcji na miejscu, co obniżyło ceny

Aktualizacja: 29.03.2016 12:12 Publikacja: 29.03.2016 11:56

Cadillac urzeka młodych Chińczyków

Foto: 123rf.com

Marka należąca do General Motors złagodziła ostre kontury swych samochodów, aby zyskać w oczach Chińczyków przywykłych do opływowych kształtów aut BMW, Audi i Mercedesa dominujących w tym segmencie w tym kraju.

Po wolnym starcie w Chinach Cadillac prześcignie Lexusa w gronie marek luksusowych drugiego rzutu — uważa firma doradcza LMC Automotive. Uruchomienie w styczniu w Chinach pierwszej fabryki pozwoliło Amerykanom oferować auta bardziej dostępne cenowo młodszym klientom, bo producent nie będzie płacić 25 proc. podatku importowego. Średnia wieku ich klientów w Chinach wynosi 34 lata, nieco ponad połowę średniego wieku w Stanach.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Plan pokojowy Ukrainy, umowa Mercosur i spadek Polski w rankingu innowacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama