Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 17:36 Publikacja: 14.02.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Rada Reklamy przyjęła nowe zapisy kodeksu etyki reklamy dotyczące reklamy środowiskowej. Na ich podstawie zarówno firmy, jak i zwykli konsumenci mogą składać skargi na reklamy, w których stosowany jest greenwashing.
– Nasza decyzja o wypracowaniu nowych wytycznych dotyczących reklamy środowiskowej związana była z działaniami podejmowanymi w tym obszarze w UE, szczególnie przez organizację European Advertising Standards Alliance (EASA), której Rada Reklamy jest członkiem. Również obserwacja naszego rynku i sposobu, w jaki reklamodawcy używają treści dotyczących troski o środowisko w swoich komunikatach reklamowych, sprawiła, że dostrzegliśmy konieczność wprowadzenia nowych samoregulacji w tym zakresie – mówi Lucyna Pruska z Rady Reklamy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas