Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.10.2025 03:58 Publikacja: 14.02.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Rada Reklamy przyjęła nowe zapisy kodeksu etyki reklamy dotyczące reklamy środowiskowej. Na ich podstawie zarówno firmy, jak i zwykli konsumenci mogą składać skargi na reklamy, w których stosowany jest greenwashing.
– Nasza decyzja o wypracowaniu nowych wytycznych dotyczących reklamy środowiskowej związana była z działaniami podejmowanymi w tym obszarze w UE, szczególnie przez organizację European Advertising Standards Alliance (EASA), której Rada Reklamy jest członkiem. Również obserwacja naszego rynku i sposobu, w jaki reklamodawcy używają treści dotyczących troski o środowisko w swoich komunikatach reklamowych, sprawiła, że dostrzegliśmy konieczność wprowadzenia nowych samoregulacji w tym zakresie – mówi Lucyna Pruska z Rady Reklamy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Platformy internetowe udostępniają MŚP narzędzia, które mogą pomóc w pozyskiwaniu klientów, zwiększeniu sprzedaż...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Zakłady nazywają się „Płastmass” (Plastik), w rzeczywistości są częścią rosyjskiej zbrojeniówki. W nocy ze środy...
„30 lat AHK Polska – budowanie mostów na przyszłość” – pod tym hasłem Niemiecko-Polska Izba Przemysłowo-Handlowa...
Analitycy z biur maklerskich pozytywnie oceniają wyniki telekomu kierowanego przez Liudmilę Climoc za trzeci kwa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Polska zbrojeniówka może skorzystać na unijnym programie SAFE, USA i Indie są o krok od umowy handlowej, a Bruks...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas