Aktualizacja: 11.05.2016 18:56 Publikacja: 11.05.2016 18:56
Foto: Fotorzepa, Grzegorz Zawisza
OptAd360.com stworzyli Jakub Szczepankowski i Jarosław Wisłocki. Obaj związani byli przez wiele lat z Money.pl, a ostatnio także z Wirtualną Polską. Mimo braku wsparcia inwestora, ich nowy biznes okazał się strzałem w dziesiątkę i od początku był rentowny. Menedżerowie skutecznie zagospodarowali rynkową niszę. – Lawinowo rosnąca konsumpcja treści internetowych sprawia, że na polskim rynku istnieje wiele portali informacyjnych i tematycznych, na których internauci chętnie szukają wiadomości czy wiedzy eksperckiej. Głównym problemem wydawców treści internetowych i prasowych, którzy wystartowali z e-wydaniami swoich tytułów w sieci, jest monetyzacja ich serwisów, zwłaszcza w obszarze e-reklamy. Dostrzegamy duże zapotrzebowanie na rynku na optymalizację powierzchni reklamowych u e-wydawców i potrzebę ich wsparcia w dążeniu do skuteczniejszej monetyzacji ich serwisów internetowych – mówi Jakub Szczepankowski, członek zarządu i współzałożycieli OptAd360.com.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas