PayPal pomaga w ekspansji

Firma uruchomiła specjalną platformę, przez którą polskie firmy mogą prowadzić sprzedaż zagraniczną.

Publikacja: 24.05.2016 13:02

Firma uruchomiła specjalną platformę, przez którą polskie firmy mogą prowadzić sprzedaż zagraniczną.

Firma uruchomiła specjalną platformę, przez którą polskie firmy mogą prowadzić sprzedaż zagraniczną.

Foto: Bloomberg

Coraz więcej firm chce wspierać zagraniczną ekspansję polskich przedsiębiorstw. Niedawno usługę w ramach której można prowadzić sprzedaż m.in. w Niemczech czy Wielkiej Brytanii dla polskich firm uruchomił Amazon, teraz z podobnym projektem startuje PayPal. To PassPort, Polska jest 10 krajem gdzie firma rozpoczyna taki projekt, a działa na ponad 200.

Firma podaje, że mając na uwadze potencjał eksportowy drzemiący w naszej gospodarce, należy spodziewać się prawdziwej rewolucji w rodzimym sektorze e-commerce. Szacowana wartość polskiego rynku e-commerce wynosi już teraz 7,5 mld euro, 12 proc. polskich przedsiębiorstw sprzedaje online. Blisko 1/5 z nich (16 proc.) sprzedaje online swoje produkty za granicę, do pozostałych krajów Unii Europejskiej oraz reszty świata.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Nawrocki wygrywa wybory. Rosyjskie lotniska w ogniu. Cła Trumpa rosną
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Biznes
Europejskie firmy boją się wysyłać swoich pracowników do USA
Biznes
Jakie prezenty dostał ostatnio król Karol? Oficjalny rejestr podarków
Biznes
Taylor Swift odkupiła prawa do swoich pierwszych sześciu płyt
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Biznes
Zielona transformacja MŚP. Jak zapewnić sobie zysk, przewagę konkurencyjną i dostęp do finansowania?
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont