PayPal pomaga w ekspansji

Firma uruchomiła specjalną platformę, przez którą polskie firmy mogą prowadzić sprzedaż zagraniczną.

Publikacja: 24.05.2016 13:02

Firma uruchomiła specjalną platformę, przez którą polskie firmy mogą prowadzić sprzedaż zagraniczną.

Firma uruchomiła specjalną platformę, przez którą polskie firmy mogą prowadzić sprzedaż zagraniczną.

Foto: Bloomberg

Coraz więcej firm chce wspierać zagraniczną ekspansję polskich przedsiębiorstw. Niedawno usługę w ramach której można prowadzić sprzedaż m.in. w Niemczech czy Wielkiej Brytanii dla polskich firm uruchomił Amazon, teraz z podobnym projektem startuje PayPal. To PassPort, Polska jest 10 krajem gdzie firma rozpoczyna taki projekt, a działa na ponad 200.

Firma podaje, że mając na uwadze potencjał eksportowy drzemiący w naszej gospodarce, należy spodziewać się prawdziwej rewolucji w rodzimym sektorze e-commerce. Szacowana wartość polskiego rynku e-commerce wynosi już teraz 7,5 mld euro, 12 proc. polskich przedsiębiorstw sprzedaje online. Blisko 1/5 z nich (16 proc.) sprzedaje online swoje produkty za granicę, do pozostałych krajów Unii Europejskiej oraz reszty świata.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku