Rynek luksusowy się zapycha

Do Polski wchodzi mniej nowych marek, ale niedługo ma się to zmienić.

Publikacja: 05.06.2016 21:00

Rynek luksusowy się zapycha

Foto: Bloomberg

Polski rynek towarów luksusowych wciąż jest daleki od standardów zachodnioeuropejskich, a na wejście do naszego kraju nie zdecydowało się wiele firm, zwłaszcza oferujących towary z najwyżej półki, jak Chanel, Hermes, Bulgari.

Od uruchomienia trzy lata temu domu towarowego Vitkac, w którym znalazło się kilkadziesiąt nowych marek z Gucci, Bottega Veneta, Louis Vuitton czy YSL na czele, na rynku dzieje się znacznie mniej. Zmienić to może budynek Ethos przy warszawskim pl. Trzech Krzyży, który aktualnie gruntownie modernizuje firma Kulczyk Silverstein Properties.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku