Aktualizacja: 19.08.2016 08:51 Publikacja: 18.08.2016 20:03
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek
Telekomunikacyjnym operatorom stawiającym na pakietyzację usług i nowe produkty, np. energię czy finanse, przybywa konkurent.
P4, operator sieci Play, dołącza na stałe do oferty usługę telewizyjną pod marką Play Now. Nie bez powodu, bo telewizja uważana jest za najlepiej sprzedającą się dodatkową usługę.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas