Reklama
Rozwiń
Reklama

#PROSTOzPARKIETU: Czy Braster to łakomy kąsek dla inwestorów?

Gościem Dariusza Wieczorka w czwartkowym programie „Prostu z Parkietu” był Marcin Halicki, prezes Brastera.

Publikacja: 27.10.2016 11:30

#PROSTOzPARKIETU: Czy Braster to łakomy kąsek dla inwestorów?

Foto: parkiet.com

Firma Braster została utworzona przez grupę polskich naukowców, którzy opracowali przełomowy sposób zastosowania ciekłych kryształów w diagnostyce raka. Stworzyli unikalne w skali świata urządzenie do domowego badania piersi – BRASTER. Do sprzedaży na polskim rynku trafiło ono tydzień temu. Spółka w czerwcu 2015 r. przeniosła się z NewConnect na GPW, przeprowadzając publiczną emisję akcji o wartości prawie 40 mln zł. Jej wartość rynkowa wynosi około 130 mln zł.

Prezesa Marcina Halickiego pytaliśmy m.in. o to:

Jakie jest zainteresowanie BRASTEREM? Jaki jest plan sprzedaży urządzenia na najbliższe lata?

Czy głównym kanałem sprzedaży będzie Internet? Czy urządzenie trafi też do sieci aptek?

Czym różnią się wersje cenowe testera i która z nich jest najbardziej korzystna dla firmy?

Reklama
Reklama

Kiedy spółka wejdziecie z urządzeniem na rynki zagraniczne? Na jaką sprzedaż i marże tam liczy?

Czy firma będzie potrzebowała dokapitalizowania w 2017 r.? Czy stara się o kolejne dotacje?

Kiedy spółka pochwali się pierwszym zyskiem? Jakie docelowo chce mieć marże brutto?

Czy wzrosło zainteresowanie spółką ze strony dużych koncernów medycznych? Czy Braster może być łakomym kąskiem do przejęcia?

Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama