Bez kultury – brak rozwoju

Ile kapitału intelektualnego, tyle postępu. Jaka kultura, taka gospodarka – mówili eksperci w Krakowie.

Aktualizacja: 22.11.2016 12:45 Publikacja: 16.11.2016 23:01

Bez kultury, czyli marki, można mieć wzrost gospodarczy, ale nie rozwój – wskazywali uczestnicy deba

Bez kultury, czyli marki, można mieć wzrost gospodarczy, ale nie rozwój – wskazywali uczestnicy debaty.

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

Rozpoczynając sesję „Marka–Kultura" na kongresie Open Eyes Economy Summit, Paweł Potoroczyn, były dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza Uniwersytetu SWPS, zastanawiał się, gdzie jest miejsce kultury w piramidzie Maslowa.

Marka to pieniądz

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Europejskie firmy boją się wysyłać swoich pracowników do USA
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Biznes
Jakie prezenty dostał ostatnio król Karol? Oficjalny rejestr podarków
Biznes
Taylor Swift odkupiła prawa do swoich pierwszych sześciu płyt
Biznes
Zielona transformacja MŚP. Jak zapewnić sobie zysk, przewagę konkurencyjną i dostęp do finansowania?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Polska armia kupuje amunicję. Nowy kontrakt zbrojeniowy wart setki milionów
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont