#RZECZoBIZNESIE: Janusz Dziurzyński: Polska potentatem usług biznesowych

Patrzą na nas inwestorzy z całego świata, głównie ze Stanów Zjednoczonych – mówi Janusz Dziurzyński, dyrektor Centrum Procter & Gamble Global Business Services.

Publikacja: 28.11.2016 12:03

#RZECZoBIZNESIE: Janusz Dziurzyński: Polska potentatem usług biznesowych

Foto: Rzeczpospolita

W ponad 90 proc. polskich gospodarstw domowych znajdziemy przynajmniej jeden produkt Procter & Gamble. Dziurzyński tłumaczył, co w przemyśle produktów szybko zbywalnych robią zaawansowane technologie i IT. - Każde nowoczesne przedsiębiorstwo w dzisiejszych czasach żyje informacją. Informacja jest na wagę złota, daje przewagę konkurencyjną i od tego się wszystko zaczyna. Tworzenie zaawansowanych systemów informatycznych i całych procesów biznesowych pomagających podejmować trafne decyzje biznesowe świadczy dzisiaj o przewadze konkurencyjnej. Tym się zajmujemy – mówił.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Znamy laureatów 14. edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Chińskie auta zalewają Europę, Trump grozi Rosji, Macron w Azji
Biznes
Plan dla zbrojeniówki krok bliżej. Jest decyzja rządu
Materiał Promocyjny
Europejska suwerenność cyfrowa: Play i Scaleway łączą siły w rewolucji chmurowej dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Afera Volkswagena: zapadły wyroki więzienia dla byłych menedżerów
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont