Nowy podział kompetencji w zarządzie Orange Polska

W giełdowym telekomie zapadły dziś decyzje o zmianach organizacyjnych w zarządzie, które będą obowiązywały od 1 stycznia.

Publikacja: 20.12.2016 21:46

Nowy podział kompetencji w zarządzie Orange Polska

Foto: Bloomberg

Mariusza Gaca, do tej pory wiceprezes ds. rynku biznesowego, obejmie nowoutworzone stanowisko wiceprezesa zarządu ds. rynku konsumenckiego. Odpowiadać będzie za trzy obszary. Dwa z nich: sprzedaż i komercyjną digitalizację nadzorowała do tej pory Bożena Leśniewska. Trzeci - marketing B2C, marka i komunikacja marketingowa przejściowo należał do prezesa Jean-Francois Fallachera, po tym, jak spółkę opuścił Michał Paschalis-Jakubowicz.

Bożena Leśniewska zostanie natomiast wiceprezesem ds. rynku biznesowego.

Wcześniej Fallacher mianował Piotra Muszyńskiego wiceprezesem ds. strategii i innowacji, odbierając mu takie obszary jak sieć (przydzielił go dyrektorowi wykonawczemu Piotrowi Jaworskiemu) i IT.

O przyczynach zmian Fallacher mówił w rozmowie z rpkom

.

Jak czytamy w informacji prasowej, zmiany mają na celu "przede wszystkim konsolidację zarządzania w Orange Polska segmentem klientów indywidualnych, poprzez włączenie w kompetencje jednego członka zarządu sprzedaży, marketingu i komunikacji".

"Zarząd jest przekonany, że te zmiany organizacyjne pozwolą wzmocnić oraz uprościć strukturę wewnętrzną oraz pozytywnie wpłyną na realizację strategii w obszarach zarówno rynku detalicznego i biznesowego" - podał telekom.

Firma przypomina, że Gaca w latach 2009-2013 pełnił już funkcję dyrektora wykonawczego w Grupie TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klientów indywidualnych i biznesowych. Był też prezesem PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej.

Z kolei Leśniewska w latach 2006-2013 pełniła szereg funkcji wykonawczych w zakresie sprzedaży dla klientów biznesowych, m.in. przeprowadziła integrację struktur organizacyjnych odpowiedzialnych za rynek biznesowy w TP i Centertelu.

Mariusza Gaca, do tej pory wiceprezes ds. rynku biznesowego, obejmie nowoutworzone stanowisko wiceprezesa zarządu ds. rynku konsumenckiego. Odpowiadać będzie za trzy obszary. Dwa z nich: sprzedaż i komercyjną digitalizację nadzorowała do tej pory Bożena Leśniewska. Trzeci - marketing B2C, marka i komunikacja marketingowa przejściowo należał do prezesa Jean-Francois Fallachera, po tym, jak spółkę opuścił Michał Paschalis-Jakubowicz.

Bożena Leśniewska zostanie natomiast wiceprezesem ds. rynku biznesowego.

Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów
Biznes
Szwecja odsyła Putina z kwitkiem; rosyjskie rury zatopione na dnie Bałtyku
Biznes
Apple spółką wartościową? Rekordowe 110 miliardów dolarów na skup akcji
Biznes
Majówka, wakacje to czas złodziejskich żniw. Jak się nie dać okraść
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił