Reklama

Hyundai tnie co się da

Zarząd koreańskiego Hyundaia tnie koszty gdzie się da. Menedżerowie już nie latają klasą biznes, a szefowie zagranicznych placówek koncernu rzadziej mogą odwiedzać rodziny w kraju.

Publikacja: 31.12.2016 16:42

Hyundai tnie co się da

Foto: Fotorzepa/Marek Korlak

Przy tym  nie chodzi o kłopoty finansowe. Bo Hyundai nadal ma zysk. Tyle, że jest on z roku na rok coraz niższy.

Główny powód tej sytuacji, to  nadal bardzo trudna sytuacja na wschodzących rynkach - w Rosji i Brazylii. W koreańskiej ofercie brak jest także nowych SUVów, aut jakie są teraz najchętniej kupowane. Przy tym w Europie Koreańczycy mają całkiem niezłe wyniki : wzrost sprzedaży listopad 2015/listopad 2016 był szybszy, niż średnia rynkowa i  wyniósł 12,7 proc. do ponad 40 tys. aut . Udział w rynku wzrósł z 3,2 proc. do 3,4 proc. Za 11 miesięcy 2016 wynik też był dobry - 466,6 tys. sprzedanych aut o     8,7 proc. więcej, niż w tym samym okresie 2015.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama