Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.01.2017 11:13 Publikacja: 07.01.2017 10:39
Foto: materiały prasowe
Niemieckiej marce udało się sprzedać na polskim rynku prawie 37,5 tys. samochodów osobowych i dostawczych. To wynik o 17,5 proc. lepszy niż rok wcześniej i zarazem najlepszy w ciągu ostatnich 16 lat. W rezultacie udział Opla w polskim rynku sięgnął 7,9 proc.
Bardzo dobra okazała się dla marki końcówka 2016 roku. Po rekordowym wyniku listopadowym, Opel mocno przyspieszał także w grudniu. W ostatnim miesiącu zeszłego roku klienci kupili 3877 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co stanowi ponad 37-procentowy wzrost w stosunku do grudnia 2015 roku. Był to najwyższy wzrost wśród czołowej dziesiątki najpopularniejszych w Polsce marek oraz najlepszy grudniowy wynik Opla w Polsce od 13 lat.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Elon Musk stracił pierwsze miejsce na liście najbogatszych ludzi świata. Na szczyt zestawienia wskoczył założyci...
Rosyjskie drony naruszyły polską przestrzeń powietrzną, rząd ogłosił strategię rozwoju kraju do 2035 roku, a Smy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas