Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Drzewiecki: Nowe auta kupują jedynie przedsiębiorcy

Jeżeli przed wejściem do salonu nie ma dużej informacji o promocji, to praktycznie tego salonu nie odwiedzamy – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes instytutu Samar.

Publikacja: 11.01.2017 11:57

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Drzewiecki: Nowe auta kupują jedynie przedsiębiorcy

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że rok 2016 był bardzo dobry dla rynku motoryzacyjnego. - Możemy się z tego cieszyć, chociaż jest niedosyt związany ze strukturą tego rynku. Dawno nie było tak dobrych wyników jak 17 proc. wzrost – mówił.

- Wg oficjalnych statystyk ok. 70 proc. klientów salonów stanowią firmy. Jeżeli doliczymy osoby fizyczne prowadzące działalność i spółki cywilne, to może się okazać, że niemal 90 proc. wszystkich aut wyjeżdżających z salonu kupują przedsiębiorcy – dodał.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama