#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Drzewiecki: Nowe auta kupują jedynie przedsiębiorcy

Jeżeli przed wejściem do salonu nie ma dużej informacji o promocji, to praktycznie tego salonu nie odwiedzamy – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes instytutu Samar.

Publikacja: 11.01.2017 11:57

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Drzewiecki: Nowe auta kupują jedynie przedsiębiorcy

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że rok 2016 był bardzo dobry dla rynku motoryzacyjnego. - Możemy się z tego cieszyć, chociaż jest niedosyt związany ze strukturą tego rynku. Dawno nie było tak dobrych wyników jak 17 proc. wzrost – mówił.

- Wg oficjalnych statystyk ok. 70 proc. klientów salonów stanowią firmy. Jeżeli doliczymy osoby fizyczne prowadzące działalność i spółki cywilne, to może się okazać, że niemal 90 proc. wszystkich aut wyjeżdżających z salonu kupują przedsiębiorcy – dodał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama