Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Drzewiecki: Nowe auta kupują jedynie przedsiębiorcy

Jeżeli przed wejściem do salonu nie ma dużej informacji o promocji, to praktycznie tego salonu nie odwiedzamy – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes instytutu Samar.

Publikacja: 11.01.2017 11:57

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Drzewiecki: Nowe auta kupują jedynie przedsiębiorcy

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że rok 2016 był bardzo dobry dla rynku motoryzacyjnego. - Możemy się z tego cieszyć, chociaż jest niedosyt związany ze strukturą tego rynku. Dawno nie było tak dobrych wyników jak 17 proc. wzrost – mówił.

- Wg oficjalnych statystyk ok. 70 proc. klientów salonów stanowią firmy. Jeżeli doliczymy osoby fizyczne prowadzące działalność i spółki cywilne, to może się okazać, że niemal 90 proc. wszystkich aut wyjeżdżających z salonu kupują przedsiębiorcy – dodał.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Rosyjski kosmodrom odcięty od zasilania. Zdumiewający powód
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama