Reklama
Rozwiń
Reklama

Poczta Polska testuje startupy

Państwowy operator sięga po nowatorskie technologie rozwijane przez młode polskie firmy. Dzięki nim ma znaleźć nowe źródła przychodów, obniżyć koszty i przyciągnąć młode pokolenie klientów.

Aktualizacja: 29.05.2017 06:14 Publikacja: 28.05.2017 20:24

Poczta Polska (PP) jako jedna z pierwszych spółek Skarbu Państwa mocno zaangażowała się we wsparcie startupów. Wspólnie z funduszem HardGamma Ventures właśnie wybrała grupę spółek, które mogą połączyć swój kreatywny potencjał z infrastrukturą i zasobami państwowego giganta – ustaliła „Rzeczpospolita". Startupy mają teraz trzy miesiące, by przekonać do siebie operatora.

Otwarcie na młodych

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama