#RZECZoBIZNESIE: Kamil Rejent: Ankieta może pomóc w biznesie

Pomagamy podejmować trafne decyzje biznesowe i unikać nietrafnych, które często kosztują – mówi Kamil Rejent, prezes Survicate.com, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 05.07.2017 15:19 Publikacja: 05.07.2017 14:19

#RZECZoBIZNESIE: Kamil Rejent: Ankieta może pomóc w biznesie

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że survicate.com zajmuje się rozwojem i sprzedażą oprogramowania, które pozwala klientom poznać ich klientów.

- Robimy to za pomocą szeregu narządzi ankietowych i innych do zbierania opinii zwrotnej – mówił Rejent.

- Umożliwiamy naszym klientom poznanie opinii na temat stron internetowych, ich użyteczności, czy spełniają swój cel sprzedażowy lub generowania zapytań ofertowych – dodał.

Wyjaśnił, że survicate.com pomaga też badać całokształt doświadczenia klienta z marką, produktem czy usługami.

- Badamy też potencjalnych klientów pod kątem ich motywacji, co powstrzymuje ich przed zakupem, jakie mają oczekiwania względem marki – mówił gość.

- Pomagamy podejmować naszym klientom trafne decyzje biznesowe i unikać nietrafnych, które często kosztują – dodał.

Zaznaczył, że najczęściej zgłaszają się osoby odpowiedzialne za sprzedaż na stronach internetowych.

- Są zainteresowane podniesieniem konwersji, czyli sprzedaży na stronach. Chcą się dowiedzieć w jaki sposób mogą usprawnić procesy. Szukają słabych punktów na stronie i starają się je wyeliminować - tłumaczył Rejent.

- Współpracujemy też z osobami, które zajmują się klientami. Są oni odpowiedzialni za satysfakcję, lojalność i wspieranie klientów. Te osoby chcą zebrać jak najwięcej informacji o klientach, które pozwolą precyzyjniej komunikować się – dodał.

Podkreślił, że narzędzia pozwalaj ankietować kiedy jest to istotne.

- Np. kiedy klient jest świeżo po zakupie, to jest moment kiedy warto zapytać o doświadczenie, które przed chwilą miał z marką. Są to krótkie ankiety, nie więcej niż 3 pytania, ale szalenie istotne dla osób decydujących w firmie - mówił Rejent.

- Takie ankiety nie psują doświadczenia klientom z marką, więc bardzo chętnie odpowiadają, bo zajmuje to kilka sekund. Często notujemy wskaźnik odpowiedzi powyżej 60 proc. - dodał.

Gość tłumaczył, że survicate.com zajmuje się rozwojem i sprzedażą oprogramowania, które pozwala klientom poznać ich klientów.

- Robimy to za pomocą szeregu narządzi ankietowych i innych do zbierania opinii zwrotnej – mówił Rejent.

Pozostało 88% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów
Biznes
Szwecja odsyła Putina z kwitkiem; rosyjskie rury zatopione na dnie Bałtyku
Biznes
Apple spółką wartościową? Rekordowe 110 miliardów dolarów na skup akcji
Biznes
Majówka, wakacje to czas złodziejskich żniw. Jak się nie dać okraść
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił