Reklama
Rozwiń
Reklama

National Geographic wspomoże producenta gier

Właściciel znanej marki i firma Macro Games podpisały umowę o współpracy w zakresie wydania mobilnej aplikacji na rynek międzynarodowy.

Aktualizacja: 02.08.2017 14:29 Publikacja: 02.08.2017 14:00

National Geographic wspomoże producenta gier

Foto: 123rf.com

Światowa premiera NatGeo Wild Colors planowana jest na wrzesień 2017 r. To aplikacja do kolorowania zdjęć. Oparta jest na motywie kanału NatGeo Wild TV i wykorzystuje zdjęcia z bazy National Geographic. Dzięki temu aplikacje mają mieć walory edukacyjne, a użytkownik uzyska jednocześnie możliwość udostępnienia swojego dzieła poprzez media społecznościowe (m. in. Facebook, Google+) lub opublikowania go w wewnętrznym rankingu aplikacji.

Agnieszka Zemsta, szefowa Macro Games podkreśla, że współpracy z taką globalną marką jaką jest National Geographic to krok milowy jeśli chodzi o segment produkcji gier w spółce.

- Wierzymy w duży sukces NatGeo Wild Colors, tym bardziej, że National Geographic pomoże nam w jej promocji. Ich portal ma 10 milionów subskrybentów, a na Facebook'u ich profile śledzi ponad 100 milionów osób z całego świata – wskazuje.

Firma szacuje, że średnia miesięczna liczba aktywnych graczy wyniesie co najmniej 300 tysięcy. Z kolei rentowność projektu w ciągu pierwszych trzech lat od wydania aplikacji szacowana jest na ponad 2,4 mln dolarów. Macro Games sygnalizuje też, że prowadzi rozmowy z National Geographic w sprawie dwóch innych projektów, które mogą zostać wydane pod koniec bieżącego roku.

Spółka inwestuje w dział produkcji gier. Od maja powiększył się do 21 osób. Poza współpracą z National Geographic firma planuje wydać w tym roku kilka niezależnych gier na urządzenia mobilne.

Reklama
Reklama

W branży gier tego typu współpraca nie jest czymś wyjątkowym. Na przykład firma PlayWay zawarła niedawno umowę licencyjną z Discovery Channel na wykorzystanie w swoich grach znaków towarowych - mowa o Diesel Brothers, Wheeler Dealers (Fani czterech kółek) i Gold Rush (Gorączka złota).

Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama