#RZECZoBIZNESIE: Bartosz Kaczorowski: Ciężko wejść na rynek niemiecki

Wielkim wyzwaniem jest dla nas nadal rynek niemiecki. Chcemy również tam zdobyć akredytację – mówi Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający Assa Abloy Mercor Doors, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 01.09.2017 14:35

#RZECZoBIZNESIE: Bartosz Kaczorowski: Ciężko wejść na rynek niemiecki

Foto: tv.rp.pl

Assa Abloy Mercor Doors produkuje nie tylko drzwi przeciwpożarowe.

- Również przeciwpożarowe bramy i kurtyny rolowane. Jesteśmy wyspecjalizowani w segmencie, który zajmuje się oddzieleniami przeciwpożarowymi - tłumaczył Kaczorowski.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni