Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Bartosz Kaczorowski: Ciężko wejść na rynek niemiecki

Wielkim wyzwaniem jest dla nas nadal rynek niemiecki. Chcemy również tam zdobyć akredytację – mówi Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający Assa Abloy Mercor Doors, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 01.09.2017 14:35

#RZECZoBIZNESIE: Bartosz Kaczorowski: Ciężko wejść na rynek niemiecki

Foto: tv.rp.pl

Assa Abloy Mercor Doors produkuje nie tylko drzwi przeciwpożarowe.

- Również przeciwpożarowe bramy i kurtyny rolowane. Jesteśmy wyspecjalizowani w segmencie, który zajmuje się oddzieleniami przeciwpożarowymi - tłumaczył Kaczorowski.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama