Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Bartosz Kaczorowski: Ciężko wejść na rynek niemiecki

Wielkim wyzwaniem jest dla nas nadal rynek niemiecki. Chcemy również tam zdobyć akredytację – mówi Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający Assa Abloy Mercor Doors, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 01.09.2017 14:35

#RZECZoBIZNESIE: Bartosz Kaczorowski: Ciężko wejść na rynek niemiecki

Foto: tv.rp.pl

Assa Abloy Mercor Doors produkuje nie tylko drzwi przeciwpożarowe.

- Również przeciwpożarowe bramy i kurtyny rolowane. Jesteśmy wyspecjalizowani w segmencie, który zajmuje się oddzieleniami przeciwpożarowymi - tłumaczył Kaczorowski.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama