Aktualizacja: 19.09.2017 07:50 Publikacja: 19.09.2017 07:50
Foto: Bloomberg
W wywiadzie dla dziennika „Tagesspiegel" dodał, że grupa ma do zaoferowania ciężarówki i autobusy nie emitujące spalin jako alternatywę dla tradycyjnych pojazdów. — Ale być może niemieccy producenci są zbyt wolni, to możliwe — uznał i dodał, że „Tesla wprowadziła istotne i dobre impulsy w sektorze, ale Volkswagen „nie spieszy się, woli sprawdzić dwa razy, że normy zostały dobrze ustalone".
Prezes Tesli, Elon Musk poinformował w tweecie, że jego firma pokaże 26 października elektryczny ciągnik siodłowy. Daimler ogłosił z kolei, że firma kurierska UPS będzie pierwszym użytkownikiem jego nowej ciężarówki na baterie eCanter. Tymczasem Deutsche Post zaprojektowała bez rozgłosu i wyprodukowała własnego eklektycznego vana StreetScooter i zamierza podwoić jego produkcję do 20 tys. do końca roku.
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Dior zawarł porozumienie z włoskimi władzami, by zakończyć dochodzenie prowadzone przez włoski urząd ds. konkure...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas