Startup PKO BP w drogerii

Należący do państwowego banku ZenCard wdroży platformę do obsługi programu lojalnościowego w Super-Pharmie – ustaliła „Rzeczpospolita".

Publikacja: 16.10.2017 20:12

Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego

Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego

Foto: materiały prasowe

Drogeryjno-apteczna sieć Super-Pharm, działająca w Izraelu, Polsce i Chinach, nie trafi do funduszu CVC Capital Partners. We wrześniu media informowały, że ten właściciel sklepów Żabka jest zainteresowany przejęciem pakietu 40 proc. akcji (od dwóch banków i założyciela spółki). Do sprzedaży udziałów jednak nie dojdzie, bo negocjacje zostały zerwane.

Brak inwestora nie ma jednak wpływu na plany sieci drogerii. Super-Pharm do końca roku uruchomi dwa obiekty drogeryjno-apteczne, a w przyszłym planuje otwierać same drogerie. W ub. r. spółka zanotowała stratę netto (nie zdradza jaką) i 824 mln zł przychodu (w 2015 r. miała 13 mln zł zysku i 812 mln zł przychodu). Słabszy wynik to efekt mniejszej liczby odwiedzin w centrach handlowych i walki na promocje z rywalami – Hebe i Rossmannem. Firma zapowiada, że w br. wygeneruje już dodatni wynik netto.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Zygmunt Solorz przegrywa ze swoimi dziećmi. Chodzi o majątek. Co to oznacza?
Biznes
Dior dogadał się z władzami. 2 miliony euro zamiast grzywny
Biznes
Jak się zmienia przemysł tworzyw
Biznes
Koniec Eldorado w IT. Sankcje na Rosję bez USA. Honda stawia na hybrydy
Biznes
Polska największym beneficjentem pożyczek na uzbrojenie?