Reklama

Startup PKO BP w drogerii

Należący do państwowego banku ZenCard wdroży platformę do obsługi programu lojalnościowego w Super-Pharmie – ustaliła „Rzeczpospolita".

Publikacja: 16.10.2017 20:12

Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego

Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego

Foto: materiały prasowe

Drogeryjno-apteczna sieć Super-Pharm, działająca w Izraelu, Polsce i Chinach, nie trafi do funduszu CVC Capital Partners. We wrześniu media informowały, że ten właściciel sklepów Żabka jest zainteresowany przejęciem pakietu 40 proc. akcji (od dwóch banków i założyciela spółki). Do sprzedaży udziałów jednak nie dojdzie, bo negocjacje zostały zerwane.

Brak inwestora nie ma jednak wpływu na plany sieci drogerii. Super-Pharm do końca roku uruchomi dwa obiekty drogeryjno-apteczne, a w przyszłym planuje otwierać same drogerie. W ub. r. spółka zanotowała stratę netto (nie zdradza jaką) i 824 mln zł przychodu (w 2015 r. miała 13 mln zł zysku i 812 mln zł przychodu). Słabszy wynik to efekt mniejszej liczby odwiedzin w centrach handlowych i walki na promocje z rywalami – Hebe i Rossmannem. Firma zapowiada, że w br. wygeneruje już dodatni wynik netto.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Reklama
Reklama