Reklama

Twórcy gier nie skąpią pieniędzy na innowacje

Sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona i wirtualna – to elementy coraz częściej wplatane w technologię i scenariusze nowych gier.

Publikacja: 23.10.2017 21:25

Kto stoi w miejscu, ten się cofa – szczególnie w branżach mocno konkurencyjnych. A taką niewątpliwie jest krajowy rynek gier, który w ciągu niespełna trzech lat ma zwiększyć wartość o ponad jedną trzecią. Polskie studia kują żelazo, póki gorące: kierują swoją energię oraz środki finansowe tam, gdzie potencjał jest największy.

Stąd taki boom w segmencie free-2-play, czyli gier darmowych z opcją mikropłatności. Bardzo mocno rośnie też rynek rozwiązań VR. Ich udział w całym rynku gier w 2021 r. będzie wynosił 20 proc. – wynika z Digi-Capital Augmented/Virtual Reality Report 2017.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama