Aktualizacja: 24.10.2017 08:04 Publikacja: 23.10.2017 19:40
Foto: www.effie.pl
Siedem złotych nagród powędrowało do kampanii: „Gang Świeżaków” (przygotowana przez MEC i Duda Polska dla Jerónimo Martins Polska, oceniana w kategorii: retail/kanały sprzedaży), „Wojna z rakiem” (Saatchi & Saatchi IS, Big Picture, oraz Platige Image dla Alivia – Fundacji Onkologicznej Osób Młodych, kategoria pro bono), „Bonjour w Carrefour” –Saatchi & Saatchi IS, Arena (Havas Media Group) i K2 Media dla Carrefour Polska, w kategorii: retail/kanały sprzedaży), „Daj się zaskoczyć!” (Publicis, MEC i GoldenSubmarine dla Nestlé Polska w kategorii: żywność), „Szukamy Mamy 2016” (VML Poland dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, w kategorii pro bono), „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” (PZL, Tailor Made PR, Zenith, oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda dla Kompanii Piwowarskiej, w kategorii: launch/relaunch) oraz „Pojednanie” (Carat Polska, Posterscope Poland, oraz Isobar Poland dla Forum Film, nagroda w kategorii media, kultura i rozrywka).
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas