Effie bez Grand Prix, siedem złotych nagród

W tegorocznej edycji konkursu na najskuteczniejszą kampanię reklamową jurorzy przyznali 7 złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek Effie. Zrezygnowali za to z przyznania Grand Prix.

Aktualizacja: 24.10.2017 08:04 Publikacja: 23.10.2017 19:40

Effie bez Grand Prix, siedem złotych nagród

Foto: www.effie.pl

Siedem złotych nagród powędrowało do kampanii: „Gang Świeżaków” (przygotowana przez MEC i Duda Polska dla Jerónimo Martins Polska, oceniana w kategorii: retail/kanały sprzedaży), „Wojna z rakiem” (Saatchi & Saatchi IS, Big Picture, oraz Platige Image dla Alivia – Fundacji Onkologicznej Osób Młodych, kategoria pro bono), „Bonjour w Carrefour” –Saatchi & Saatchi IS, Arena (Havas Media Group) i K2 Media dla Carrefour Polska, w kategorii: retail/kanały sprzedaży), „Daj się zaskoczyć!” (Publicis, MEC i GoldenSubmarine dla Nestlé Polska w kategorii: żywność), „Szukamy Mamy 2016” (VML Poland dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, w kategorii pro bono), „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” (PZL, Tailor Made PR, Zenith, oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda dla Kompanii Piwowarskiej, w kategorii: launch/relaunch) oraz „Pojednanie” (Carat Polska, Posterscope Poland, oraz Isobar Poland dla Forum Film, nagroda w kategorii media, kultura i rozrywka).

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto