Effie bez Grand Prix, siedem złotych nagród

W tegorocznej edycji konkursu na najskuteczniejszą kampanię reklamową jurorzy przyznali 7 złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek Effie. Zrezygnowali za to z przyznania Grand Prix.

Aktualizacja: 24.10.2017 08:04 Publikacja: 23.10.2017 19:40

Effie bez Grand Prix, siedem złotych nagród

Foto: www.effie.pl

Siedem złotych nagród powędrowało do kampanii: „Gang Świeżaków” (przygotowana przez MEC i Duda Polska dla Jerónimo Martins Polska, oceniana w kategorii: retail/kanały sprzedaży), „Wojna z rakiem” (Saatchi & Saatchi IS, Big Picture, oraz Platige Image dla Alivia – Fundacji Onkologicznej Osób Młodych, kategoria pro bono), „Bonjour w Carrefour” –Saatchi & Saatchi IS, Arena (Havas Media Group) i K2 Media dla Carrefour Polska, w kategorii: retail/kanały sprzedaży), „Daj się zaskoczyć!” (Publicis, MEC i GoldenSubmarine dla Nestlé Polska w kategorii: żywność), „Szukamy Mamy 2016” (VML Poland dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, w kategorii pro bono), „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” (PZL, Tailor Made PR, Zenith, oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda dla Kompanii Piwowarskiej, w kategorii: launch/relaunch) oraz „Pojednanie” (Carat Polska, Posterscope Poland, oraz Isobar Poland dla Forum Film, nagroda w kategorii media, kultura i rozrywka).

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP