Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.10.2017 12:48 Publikacja: 24.10.2017 12:41
Foto: Pixabay
Zmniejszenie limitu nowych rejestracji do zera jest tłumaczone „brakiem miejsca na drogach”. Infrastruktura drogowa stanowi obecnie około 12 proc. powierzchni Singapuru, a możliwości jej rozbudowy są ograniczone. Na drogach tych jednak niemal nigdy nie pojawiają się korki, często się zaś zdarza, że arterie w centrum miasta są puste. To efekt prowadzonej od dziesięcioleci polityki państwa mającej zniechęcać mieszkańców Singapuru do posiadania samochodów. Zakup auta jest tam obciążony bardzo wysokimi podatkami. Każdy, kto chce użytkować samochód w Singapurze, musi najpierw zdobyć specjalne pozwolenie. Jest ono ważne przez 10 lat i kosztuje średnio 50 tys. dolarów singapurskich (37 tys. USD). Podobne ograniczenia dotyczą motocykli.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Rosja atakuje Ukrainę rekordową ilością dronów i rakiet, Polska nisko w europejskim rankingu cyberbezpieczeństwa...
Polska znalazła się na odległym, 17. miejscu w Europie pod względem cyfrowego bezpieczeństwa – wynika z danych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas