Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.12.2017 08:26 Publikacja: 21.12.2017 21:00
Foto: ROL
Rz: W bankach mamy wręcz rewolucję technologiczną. A w ubezpieczeniach?
Na naszym rynku sytuacja wygląda podobnie. Wdrażane są kolejne technologie, które zautomatyzują, zdigitalizują korzystanie z ubezpieczeń. Jest jednak jedna różnica między nami i bankami, która wpływa na tempo cyfryzacji i jej odbiór na zewnątrz. Klient kontaktuje się z bankiem niemal codziennie. W przypadku ubezpieczonego kontakt ten najczęściej odbywa się raz do roku – w momencie odnawiania polisy.
Donald Trump oskarżany o łamanie konstytucji USA, w związku z wysłaniem Gwardii Narodowej do Los Angeles. Coraz...
Mamy szansę być liderem w Europie pod względem klimatu dla przedsiębiorczości. Możemy to osiągnąć dzięki deregul...
Czy w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie, gdzie sztuczna inteligencja staje się kluczową przewagą konkurenc...
Chiński gest dobrej woli przed rozmowami z USA, polski biznes coraz śmielej sięga po sztuczną inteligencję, a pr...
Polacy są gotowi odsunąć planowane wcześniej duże wydatki i ograniczyć wydatki codzienne, by latem wyjechać na w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas