Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Media społecznościowe nie chcą się zajmować tylko komunikacją.

Publikacja: 22.01.2018 20:00

Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Foto: 123RF

Od jakiegoś czasu można zauważyć stopniową zmianę zakresu wykorzystywania serwisów społecznościowych. Z jednej strony są to działania samych prowadzących je spółek, ale z drugiej inwencja przedsiębiorców.

Na przykład LinkedIn nie jest wykorzystywany już tylko przy poszukiwaniu kandydatów do pracy, lecz także jako kanał komunikacji z użytkownikami. Z kolei Facebook jesienią uruchomił platformę handlową.

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Kłopotliwy ślad węglowy dla spółek giełdowych
Biznes
Dubaj światowym centrum wiz. Start-up staje się potentatem
Biznes
Przy granicy z Polską powstanie park wodny Aquapolis. Są i złe wiadomości
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?