Reklama

Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Media społecznościowe nie chcą się zajmować tylko komunikacją.

Publikacja: 22.01.2018 20:00

Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję

Foto: 123RF

Od jakiegoś czasu można zauważyć stopniową zmianę zakresu wykorzystywania serwisów społecznościowych. Z jednej strony są to działania samych prowadzących je spółek, ale z drugiej inwencja przedsiębiorców.

Na przykład LinkedIn nie jest wykorzystywany już tylko przy poszukiwaniu kandydatów do pracy, lecz także jako kanał komunikacji z użytkownikami. Z kolei Facebook jesienią uruchomił platformę handlową.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama