Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.03.2021 13:55 Publikacja: 24.03.2021 13:55
Foto: AdobeStock
Francusko-włoski gigant powstały w 2018 r. z fuzji francuskiego producenta szkieł okularowych i oprawek Essilor z włoskim wytwórcą oprawek Luxottica jest właścicielem słynnej marki okularów słonecznych Ray-Ban, Oakley, oferuje swe wyroby domom mody Dior, Prada i Versace — podał Reuter.
Margrethe Vestager, komisarz ds. konkurencji Komisji Europejskiej wyjaśniła, że kupujący „oferuje znane marki okularów, a kupowany jest dużym w Europie detalistą okularów. Nasze pogłębione śledztwo wykazało, że kupujący zwiększając obecność w handlu detalicznym utrudniłby dostęp do rynku mniejszym producentom w Belgii, Włoszech i Holandii. To oznaczałoby ograniczony wybór i droższe wyroby dla konsumentów w tych krajach. Proponowane przez kupującego remedia rozwiążą to ryzyko zapewniając żywą konkurencję z korzyścią dla klientów” — stwierdza komunikat Brukseli.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Szwecja zgłosiła kandydaturę Jespera Brodina, byłego prezesa meblowego giganta IKEA, na stanowisko komisarza ONZ...
W Egipcie podpisano porozumienie pokojowe kończące konflikt w Strefie Gazy. Apple uruchamia elektrownię wiatrową...
Uczestnicy debaty zgodnie ostrzegali przed nieproporcjonalnym charakterem nowelizacji ustawy o krajowym systemie...
Napięcia między USA a Chinami rosną, polski program Orka zbliża się do rozstrzygnięcia, a europejski przemysł na...
Będę stał na straży wolności słowa i wartości demokratycznych, o które przecież jeszcze nie tak dawno walczyliśm...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas