Kasowanie Facebooka nie ma biznesowego sensu

Zanim rozpocznie się owczy pęd rezygnacji z kont na Facebooku, warto zastanowić się nad sensownością podejmowanych działań. Jeśli Facebook stanowi dla nas istotne źródło klientów, a do tego za pomocą narzędzi Facebooka jesteśmy w stanie dotrzeć do nich w sposób tańszy niż na przykład przez Google AdWords, to z biznesowego punktu widzenia takie działanie byłoby pozbawione sensu - uważa dr Szymon Wierciński, ekspert w zakresie strategii e-biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego.

Publikacja: 03.04.2018 17:34

Kasowanie Facebooka nie ma biznesowego sensu

Foto: Bloomberg

Według niego, jeśli nasi klienci nie korzystają z Facebooka lub nie stanowi on dla naszych produktów czy usług dobrego kanału sprzedaży, możemy bez obaw kasować nasze konto firmowe.

Terapia odwykowa

Pozostało jeszcze 92% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Biznes
USA daleko do 5 proc. PKB na obronność
Biznes
Budowa fregaty Burza rozpoczęta w Stoczni Wojennej
Biznes
Porozumienie USA–Ukraina. Wyzwanie demograficzne przed nami
Biznes
Poczta Polska staje na nogi? Wyraźna poprawa wyników
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku