Kasowanie Facebooka nie ma biznesowego sensu

Zanim rozpocznie się owczy pęd rezygnacji z kont na Facebooku, warto zastanowić się nad sensownością podejmowanych działań. Jeśli Facebook stanowi dla nas istotne źródło klientów, a do tego za pomocą narzędzi Facebooka jesteśmy w stanie dotrzeć do nich w sposób tańszy niż na przykład przez Google AdWords, to z biznesowego punktu widzenia takie działanie byłoby pozbawione sensu - uważa dr Szymon Wierciński, ekspert w zakresie strategii e-biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego.

Publikacja: 03.04.2018 17:34

Kasowanie Facebooka nie ma biznesowego sensu

Foto: Bloomberg

Według niego, jeśli nasi klienci nie korzystają z Facebooka lub nie stanowi on dla naszych produktów czy usług dobrego kanału sprzedaży, możemy bez obaw kasować nasze konto firmowe.

Terapia odwykowa

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca