Reklama

Kasowanie Facebooka nie ma biznesowego sensu

Zanim rozpocznie się owczy pęd rezygnacji z kont na Facebooku, warto zastanowić się nad sensownością podejmowanych działań. Jeśli Facebook stanowi dla nas istotne źródło klientów, a do tego za pomocą narzędzi Facebooka jesteśmy w stanie dotrzeć do nich w sposób tańszy niż na przykład przez Google AdWords, to z biznesowego punktu widzenia takie działanie byłoby pozbawione sensu - uważa dr Szymon Wierciński, ekspert w zakresie strategii e-biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego.

Publikacja: 03.04.2018 17:34

Kasowanie Facebooka nie ma biznesowego sensu

Foto: Bloomberg

Według niego, jeśli nasi klienci nie korzystają z Facebooka lub nie stanowi on dla naszych produktów czy usług dobrego kanału sprzedaży, możemy bez obaw kasować nasze konto firmowe.

Terapia odwykowa

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Istotne zmiany w zarządach Azotów i ZA Puławy
Biznes
AI zmienia e-handel, Polska ostrzega Rosję, Kreml podnosi podatki
Biznes
Więcej firm tworzy poduszkę finansową. Pomaga dobra koniunktura
Biznes
Sankcje na Rosję, cyberatak na lotniska i obniżka perspektywy dla Polski
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Reklama
Reklama