Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Diana Nowek: Sztuczna inteligencja rozpozna nasze emocje i to wykorzysta

Netflix przerabia miliardy danych, żeby stworzyć serial idealnie wciągający – mówi Diana Nowek, właścicielka Instytutu Komunikacji Niewerbalnej, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 07.05.2018 12:36

#RZECZoBIZNESIE: Diana Nowek: Sztuczna inteligencja rozpozna nasze emocje i to wykorzysta

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniała, że komunikacja niewerbalna stała się modna dzięki politykom i marketingowi politycznemu, który wdrożył wszystkie rozwiązania jak wywierać wpływ i manipulować wyborcami za pomocą wizerunku.

- My w firmie poszliśmy dalej i skupiliśmy się na technologii. Na tym jak technologia może nam pomóc w czytaniu mowy ciała i ekspresji mimicznych. Wykorzystuje się to np. w obsłudze klienta. Można sprawdzić jak reaguje klient na pracownika, produkt, stronę, reklamę czy film – mówiła Nowek.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?