Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.05.2018 12:36 Publikacja: 07.05.2018 12:36
Foto: tv.rp.pl
Gość przypomniała, że komunikacja niewerbalna stała się modna dzięki politykom i marketingowi politycznemu, który wdrożył wszystkie rozwiązania jak wywierać wpływ i manipulować wyborcami za pomocą wizerunku.
- My w firmie poszliśmy dalej i skupiliśmy się na technologii. Na tym jak technologia może nam pomóc w czytaniu mowy ciała i ekspresji mimicznych. Wykorzystuje się to np. w obsłudze klienta. Można sprawdzić jak reaguje klient na pracownika, produkt, stronę, reklamę czy film – mówiła Nowek.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas