Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Diana Nowek: Sztuczna inteligencja rozpozna nasze emocje i to wykorzysta

Netflix przerabia miliardy danych, żeby stworzyć serial idealnie wciągający – mówi Diana Nowek, właścicielka Instytutu Komunikacji Niewerbalnej, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 07.05.2018 12:36

#RZECZoBIZNESIE: Diana Nowek: Sztuczna inteligencja rozpozna nasze emocje i to wykorzysta

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniała, że komunikacja niewerbalna stała się modna dzięki politykom i marketingowi politycznemu, który wdrożył wszystkie rozwiązania jak wywierać wpływ i manipulować wyborcami za pomocą wizerunku.

- My w firmie poszliśmy dalej i skupiliśmy się na technologii. Na tym jak technologia może nam pomóc w czytaniu mowy ciała i ekspresji mimicznych. Wykorzystuje się to np. w obsłudze klienta. Można sprawdzić jak reaguje klient na pracownika, produkt, stronę, reklamę czy film – mówiła Nowek.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama