Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Diana Nowek: Sztuczna inteligencja rozpozna nasze emocje i to wykorzysta

Netflix przerabia miliardy danych, żeby stworzyć serial idealnie wciągający – mówi Diana Nowek, właścicielka Instytutu Komunikacji Niewerbalnej, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 07.05.2018 12:36

#RZECZoBIZNESIE: Diana Nowek: Sztuczna inteligencja rozpozna nasze emocje i to wykorzysta

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniała, że komunikacja niewerbalna stała się modna dzięki politykom i marketingowi politycznemu, który wdrożył wszystkie rozwiązania jak wywierać wpływ i manipulować wyborcami za pomocą wizerunku.

- My w firmie poszliśmy dalej i skupiliśmy się na technologii. Na tym jak technologia może nam pomóc w czytaniu mowy ciała i ekspresji mimicznych. Wykorzystuje się to np. w obsłudze klienta. Można sprawdzić jak reaguje klient na pracownika, produkt, stronę, reklamę czy film – mówiła Nowek.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Zygmunt Solorz i Justyna Kulka odwołani z nadzoru ZE PAK. Starcie prawników
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama