Ikea wielu klientom, nie tylko w Polsce kojarzy się nie tylko z meblami i dodatkami do domu, ale także z szwedzkimi klopsikami. Ikea w USA z okazji 10-lecia swojego amerykańskiego programu lojalnościowego postanowiła uczcić rocznicę w aromatyczny sposób wprowadzając limitowaną serię świeczek HUVUDROLL o zapachu… klopsików.

Świeczki będą częścią promocji „Ikea Store in a Box”, w której klienci będą mogli sensorycznie doznać sklepu (jak stwierdzają cytowane przez New York Post materiały promocyjne sieci). W ramach tej promocji oferowany będzie pakiet zawierający między innymi świeczkę o zapachu klopsików. Brak jest informacji o tym, co jeszcze, oprócz świeczek, będzie stanowiło zawartość „mystery box”.

Niestety, pakiet zawierający klopsikową świeczkę nie będzie tak po prostu dostępny w sklepach. Klienci chcący wejść w jej posiadanie będą musieli wziąć udział w loterii, która potrwa od 6 do 22 sierpnia.

W Polsce Ikea też świętuje za pomocą oferowania limitowanych edycji swoich produktów. Sześćdziesięciolecie obecności biznesowej w Polsce koncern uczcił limitowaną serią produktów HUSLIA w łowickim wzornictwie.