Reklama

Przyszłość nazywa się innowacje

Z Wojciechem Kuśpikiem, prezesem Grupy PTWP S.A., organizatorem Nowy Przemysł Expo, rozmawia Izabela Kacprzak.

Aktualizacja: 10.09.2018 08:02 Publikacja: 10.09.2018 07:18

MARZENA BUGALA- AZARKO

MARZENA BUGALA- AZARKO

Foto: Dziennik Zachodni

Rz: Warsztaty, pokazy, prezentacje i merytoryczne sesje tematyczne – Nowy Przemysł Expo, który odbędzie się w Katowicach w ostatnim tygodniu września, łączy nowości z imprezami, które od dawana są wpisane w wydarzenia gospodarcze na Śląsku i nie tylko. Skąd pomysł na rozbudowaną, bogatszą formułę?

Wojciech Kuśpik: Nowy Przemysł Expo to nasza nowa inicjatywa i nowy koncept, po raz pierwszy realizowany w Katowicach, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Trzydniowe wydarzenie obejmie zarówno projekty kontynuowane, jak i te, które są zupełną nowością. Składać się będzie z wielu elementów oraz imprez towarzyszących znanych i cenionych wśród przedsiębiorców, jak np. organizowany w Warszawie od 15 lat energetyczny Kongres Nowego Przemysłu, czy konferencja górnicza, która również ma już kilkunastoletnią tradycję. Do agendy Nowego Przemysłu Expo włączamy także Europejskie Forum Technologiczne. Organizowane przez Polską Izbę Gospodarczą Zaawansowanych Technologii. Wydarzenie miało już swoją odsłonę dwa lata temu we Wrocławiu, teraz, po raz pierwszy, odbędzie się w Katowicach. Nowy Przemysł Expo będzie miał również część warsztatową, wystawową i sesyjną. A więc w jednym miejscu odbędzie się wiele różnych zdarzeń, a wszystkie mają wspólny mianownik i tematykę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama