Reklama
Rozwiń

T-Bull debiutuje na chińskim rynku

Wrocławskie studio, niecałe dwa tygodnie po podpisaniu umowy ze spółką z grupy Xiaomi, wchodzi do chińskiego sklepu koncernu.

Publikacja: 10.09.2018 10:39

T-Bull debiutuje na chińskim rynku

Foto: materiały prasowe

„Top Speed" to produkcja, w którą dotychczas zagrało ponad 32 mln graczy z całego świata. Udostępnienie jej w sklepie Mi Game Center pozwoli sięgnąć po nią kolejnym fanom cyfrowej rozrywki.

Chiny to dla gier atrakcyjny kierunek – rynek ten charakteryzuje ogromna liczba użytkowników, zasobny portfel klienta, a także szeroka perspektywa rozwoju. Zgodnie z raportem Newzoo przez następne trzy lata rynek chiński ma osiągnąć niebagatelną wartość 50,7 mld dol. – Cieszy nas fakt debiutu „Top Speed" na nowym rynku. Z platformy Mi Game Center korzysta aż 200 mln osób w Chinach. To ogromna grupa graczy, do której wcześniej praktycznie nie mieliśmy dostępu – podkreśla Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu T-Bull.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań
Biznes
Kina podsumowują pierwsze półrocze. Nawet „Minecraft” nie pomógł
Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces