Reklama

Dzięki Madonnie i Ronaldo został miliarderem

Tsuyoshi Matsushita nie znał tych supergwiazd, ale udało mu się z nimi skontaktować i - co ważniejsze – przekonać, by Madonna i Cristiano Ronaldo zostali twarzami jego produktów.

Aktualizacja: 12.09.2018 12:40 Publikacja: 12.09.2018 12:36

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo

Foto: AFP, fot. Gabriel Bouys

Dzięki temu wartość jego firmy MTG, notowanej na tokijskiej giełdzie, urosła do 2,3 miliarda USD.

- Większość ludzi nawet by nie próbowało pozyskać Ronaldo czy Madonny, gdyż uważają, że szanse są nikłe – twierdzi Matsushita w rozmowie z Bloombergiem i chwali się, że od urodzenia udaje mu się wykorzystywać ten 1-proc. łut szczęścia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama