Dzięki Madonnie i Ronaldo został miliarderem

Tsuyoshi Matsushita nie znał tych supergwiazd, ale udało mu się z nimi skontaktować i - co ważniejsze – przekonać, by Madonna i Cristiano Ronaldo zostali twarzami jego produktów.

Aktualizacja: 12.09.2018 12:40 Publikacja: 12.09.2018 12:36

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo

Foto: AFP, fot. Gabriel Bouys

Dzięki temu wartość jego firmy MTG, notowanej na tokijskiej giełdzie, urosła do 2,3 miliarda USD.

- Większość ludzi nawet by nie próbowało pozyskać Ronaldo czy Madonny, gdyż uważają, że szanse są nikłe – twierdzi Matsushita w rozmowie z Bloombergiem i chwali się, że od urodzenia udaje mu się wykorzystywać ten 1-proc. łut szczęścia.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Przenieśli produkcję z Polski do Niemiec i Rumunii. Grupowe zwolnienia na Pomorzu
Biznes
Państwowa agencja chce przejąć dawną spółkę Marka Falenty
Biznes
Totalizator Sportowy ma nowego prezesa. Została nim była podsekretarz stanu w MSZ
Biznes
Polski potentat meblarski rozważa przejęcia za granicą. Kto jest na celowniku?
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Jak wzrost wydatków na zbrojenia wpłynie na gospodarkę?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego