Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.10.2018 13:19 Publikacja: 06.10.2018 13:19
Foto: Fotolia.com
Firmy samochodowe i politycy zostali zmuszeni do pójścia na kompromis po ogłoszeniu w lutym przez organizacje ekologów zwycięstwa pozwalającego na ogłaszanie zakazu wjazdu starych diesli do miast. Producenci pojazdów starają się również nie dopuścić do tego, ale chcą uniknąć kosztownych przeróbek w starych samochodach mających zmniejszyć ich emisję tlenków azotu i cząstek stałych.
Volkswagenem powtórzył teraz, że poprze modernizację układu wydechowego i zaproponuje pokrycie 80 proc. kosztów, ale pod warunkiem, że inne firmy zrobią to samo. BMW i Peugeot stwierdziły, że nie uważają tego za dobre rozwiązanie. BMW stwierdził, ze modernizacja nie jest skutecznym sposobem szybkiego dojścia miast do unijnych norm czystości powietrza. Czas uzyskania homologacji nowego układu wydechowego oznacza, że modernizacja potrwa dłużej od wprowadzenia natychmiast zachęt dla klientów do kupowania samochodów o mniejszej emisji spalin — dodał.
Warren Buffett przekazał kolejne 6 miliardów dolarów w akcjach Berkshire Hathaway na rzecz Gates Foundation i cz...
Portugalska prokuratura i służba wywiadu finansowego prowadzą dochodzenie w sprawie prania pieniędzy i naruszeni...
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas