Cherrypick Games szykuje dwie premiery

Warszawski game developer podał daty premier swoich dwóch największych tegorocznych tytułów. Oba zadebiutują w listopadzie.

Publikacja: 16.10.2018 17:41

Cherrypick Games szykuje dwie premiery

Foto: 123rf.com

Jeszcze 1 listopada ma nastąpić globalne wydanie „My Beauty Spa: Stars & Stories", gry opartej na założeniach dotychczasowego hitu studia – „My Hospital". Tydzień później na rynek trafi zaś tzw. clicker – „Project Fame". To gra dedykowana kobietom.

Obydwa tytuły znajdują się w fazie testów od sierpnia br. – Przed nami dwie najważniejsze tegoroczne premiery. Już wkrótce przekonamy się, czy powtórzą sukces „My Hospital". Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, uzyskanych przez te gry podczas fazy soft-launch, wszystkie mierzone wskaźniki są powyżej naszych oczekiwań – zaznacza Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Spółka zaznacza, że podane terminy są wstępne i mogą się jeszcze „nieznacznie" zmienić. – Cały czas prowadzimy rozmowy z przedstawicielami platform, na które trafiają nasze gry i wspólnie dobieramy najlepszy moment ich debiutu. W interesie każdej ze stron jest dobór najlepszego momentu premiery, ponieważ w dużej mierze rzutuje ono na okres wsparcia promocyjnego – dodaje Kwaśnica.

Zadaniem gracza w „My Beauty Spa: Stars & Stories" będzie zarządzanie luksusowym kompleksem SPA: rozbudowa placówki o kolejne pokoje zabiegowe, opracowywanie coraz to nowszych, ekologicznych kosmetyków oraz nawiązywanie relacji z pracownikami. Od sierpnia tytuł był testowany m.in. w Australii, Danii, Singapurze, czy Indonezji. – Od samego początku gra była bardzo wysoko oceniana przez użytkowników i zbierała pozytywne recenzje. Wcześniej, spółka sprawdziła zainteresowanie graczy tym tytułem, wyświetlając reklamę gry w wybranych kanałach. Wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. Dopracowaliśmy grę w najdrobniejszym szczególe oraz dopasowaliśmy model monetyzacji, tak aby był jak najbardziej efektywny – przekonuje prezes warszawskiej firmy.

W „Project Fame" gracz wcieli się w postać młodej businesswoman, która stawia swoje pierwsze kroki w budowaniu własnego imperium pełnego luksusowych kurortów, ekskluzywnych butików i salonów SPA. Użytkownik poprzez wykonanie prostej czynności klikania, zarabia pieniądze i zdobywa nagrody, które umożliwiają zakup kolejnych budynków.

Największym przebojem Cherrypick Games był dotąd „My Hospital" i gra „MatchUp Friends". Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.

Jeszcze 1 listopada ma nastąpić globalne wydanie „My Beauty Spa: Stars & Stories", gry opartej na założeniach dotychczasowego hitu studia – „My Hospital". Tydzień później na rynek trafi zaś tzw. clicker – „Project Fame". To gra dedykowana kobietom.

Obydwa tytuły znajdują się w fazie testów od sierpnia br. – Przed nami dwie najważniejsze tegoroczne premiery. Już wkrótce przekonamy się, czy powtórzą sukces „My Hospital". Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, uzyskanych przez te gry podczas fazy soft-launch, wszystkie mierzone wskaźniki są powyżej naszych oczekiwań – zaznacza Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
„Nowy gaz” coraz mocniej uzależnia UE od Rosji. Mocne narzędzie szantażu
Biznes
„Rzeczpospolita” po raz drugi przyzna — Orły ESG
Biznes
Szef PSE: Polska energetyka potrzebuje lepszej koordynacji działań
Biznes
Menedżerowie kluczowych spółek: bilans akcesji do UE jest korzystny
Biznes
Polska po akcesji do UE stała się potęgą w produkcji sprzętu AGD
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO