Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.10.2018 18:14 Publikacja: 25.10.2018 18:14
Foto: Bloomberg
Grupa złożona obecnie z Peugeota, Citroena, DS, Opla i Vauxhalla osiągnęła 15,43 mld euro, a analitycy spodziewali się 15,27 mld. Marki francuskie zapewniły z tej sumy 8,5 mld (+0,8 proc,.), natomiast dawne filie GM liczone w łącznym bilansie od 1 sierpnia 2017 dołożyły 3,9 mld.
Wielkość sprzedaży zwiększyła się w Europie o 8,1 proc., ale łącznie zmalała o 16,7 proc. do 702 300 pojazdów z powodu zatrzymania działalności w Iranie, utrzymujących się trudności w Chinach i nowych problemów w Ameryce Łacińskiej.
Ujemny wpływ kursów walut w Argentynie i Brazylii zmniejszył wzrost obrotów o 2,3 pkt procentowe. - Zmiany kursów dadzą o sobie znać później, więc zachowujemy dyscyplinę cen dla ochrony marży - podkreślił nowy dyrektor finansowy Philippe de Rovira podczas telekonferencji z analitykami. W III kwartale ceny dodały 1,5 pkt proc. do wzrostu 3 marek francuskich, a tzw. miks produktów dalsze 2,2 pkt proc.
Te dwa elementy potwierdzają rosnącą popularność pojazdów z wyższej półki: nowych SUV Peugeot 3008 i 5008, Citroen C3 Aircross czy DS7 Crossback. Dwa inne SUV i nowa limuzyna Peugeot 508 plasują się tuż za nimi. - Jeśli chodzi o zamówienia, to jestem spokojny o 2019 r. - stwierdził de Rovira.
Obecny sukces grupy zależy w dużym stopniu od Europy, bo jej udział w wielkości sprzedaży przekroczył 83 proc. Na razie jest to atut, zwłaszcza że grupa poprawiła prognozę rynku europejskiego: spodziewa się jego wzrostu o 2 proc., a nie tylko stabilizacji.
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Na przełomie czerwca i lipca będziemy gotowi z rekomendacją wyboru zagranicznego partnera strategicznego w zakre...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas