Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.10.2018 18:14 Publikacja: 25.10.2018 18:14
Foto: Bloomberg
Grupa złożona obecnie z Peugeota, Citroena, DS, Opla i Vauxhalla osiągnęła 15,43 mld euro, a analitycy spodziewali się 15,27 mld. Marki francuskie zapewniły z tej sumy 8,5 mld (+0,8 proc,.), natomiast dawne filie GM liczone w łącznym bilansie od 1 sierpnia 2017 dołożyły 3,9 mld.
Wielkość sprzedaży zwiększyła się w Europie o 8,1 proc., ale łącznie zmalała o 16,7 proc. do 702 300 pojazdów z powodu zatrzymania działalności w Iranie, utrzymujących się trudności w Chinach i nowych problemów w Ameryce Łacińskiej.
Ujemny wpływ kursów walut w Argentynie i Brazylii zmniejszył wzrost obrotów o 2,3 pkt procentowe. - Zmiany kursów dadzą o sobie znać później, więc zachowujemy dyscyplinę cen dla ochrony marży - podkreślił nowy dyrektor finansowy Philippe de Rovira podczas telekonferencji z analitykami. W III kwartale ceny dodały 1,5 pkt proc. do wzrostu 3 marek francuskich, a tzw. miks produktów dalsze 2,2 pkt proc.
Te dwa elementy potwierdzają rosnącą popularność pojazdów z wyższej półki: nowych SUV Peugeot 3008 i 5008, Citroen C3 Aircross czy DS7 Crossback. Dwa inne SUV i nowa limuzyna Peugeot 508 plasują się tuż za nimi. - Jeśli chodzi o zamówienia, to jestem spokojny o 2019 r. - stwierdził de Rovira.
Obecny sukces grupy zależy w dużym stopniu od Europy, bo jej udział w wielkości sprzedaży przekroczył 83 proc. Na razie jest to atut, zwłaszcza że grupa poprawiła prognozę rynku europejskiego: spodziewa się jego wzrostu o 2 proc., a nie tylko stabilizacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W czwartek doszło do wycieku danych logowania części klientów korzystających z usług biura podróży Itaka Nowa. W...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Trump i Xi Jinping łagodzą konflikt handlowy, Parlament Europejski żąda zmian w budżecie UE, a ustawa schronowa...
Na rozwój sektora usług biznesowych w Polsce coraz mocniej wpływa inteligentna automatyzacja procesów, a także k...
Grupa Żabka po raz kolejny otrzymała certyfikat przyznawany przez szwajcarską fundację EQUAL-SALARY, potwierdzaj...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Możliwości finansowania badań i innowacji z największego jak dotąd w historii UE programu obejmującego te obszar...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas