Aktualizacja: 12.11.2018 12:05 Publikacja: 11.11.2018 13:28
Volkswagen e-Golf
Foto: fot. Jasper Juinen/Bloomberg
Volkswagen, podobnie jak inni producenci musi dostosować się do zaostrzonych norm wprowadzonych po skandalu Dieselgate. O planach produkcji samochodu elektrycznego o roboczej nazwie „MEB entry” w liczbie 200 tys. sztuk rocznie będzie rozmawiać rada nadzorcza VW na posiedzeniu 16 listopada. Inne auto ID Aero ma powstawać w zakładzie, który obecnie wypuszcza Passata.
Listopadowe posiedzenie w sprawie strategii będzie poświęcone omówieniu planu przekształcenia grupy z Wolfsburga z największego w Europie producenta pojazdów spalinowych w masowego producenta samochodów elektrycznych. Rada będzie omawiać zmianę profilu produkcji fabryk w Emden, Zwickau i Hanowerze. Do zmiany strategii dochodzi, gdy miasta w Niemczech zaczynają zakazywać wjazdu starszych diesli zmuszając producentów do szukania sposobów utrzymania 600 tys. miejsc pracy w przemyśle, z których 436 tys. przypada na firmy samochodowe i na dostawców.
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas