Aktualizacja: 04.05.2021 13:43 Publikacja: 04.05.2021 10:24
Foto: AdobeStock
Opublikowany we wtorek raport prestiżowego monachijskiego ifo Institute zapowiada poprawę koniunktury w niemieckim przemyśle motoryzacyjnym, co powinno skutkować wzrostem zamówień dla polskich poddostawców współpracujących z niemieckimi fabrykami samochodów. Według AutomotiveSuppliers.pl, w 2020 r. Niemcy byli odbiorcami przeszło jednej trzeciej (33,9 proc.) polskiego eksportu branży motoryzacyjnej i jednej czwartej polskiego eksportu w ogóle. A wielkość produkcji tamtejszego przemysłu samochodowego w bezpośredni sposób przekłada się na kondycją ekonomiczną tego sektora w Polsce.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas