Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2019 09:30 Publikacja: 21.02.2019 09:30
Orlen pierwszą stację, na której można zatankować, zamówić produkty gastronomiczne i zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z auta, uruchomił w miejscu obsługi podróżnych w Michałowicach, na trasie Łódź–Wrocław
Foto: materiały prasowe
Jednym z kluczowych obszarów aktywności biznesowej grupy kapitałowej PKN Orlen jest sprzedaż detaliczna prowadzona za pośrednictwem stacji paliw. W tym segmencie rynku płocki koncern od dłuższego czasu przeprowadza liczne inwestycje, przygotowuje i wprowadza kolejne innowacje oraz nowe produkty i usługi. Co więcej, działania te przynoszą stosunkowo szybkie i wymierne efekty. Wystarczy zauważyć, że w ubiegłym roku grupa w segmencie detalicznym zanotowała rekordowe wyniki finansowe. Kluczowy wskaźnik, czyli zysk EBITDA LIFO, sięgnął 2,8 mld zł. Dla porównania w 2017 r. wynosił nieco ponad 2 mld zł. Historyczny rezultat osiągnięto dzięki 7-proc. wzrostowi ilościowemu sprzedaży.
Wielkie koncerny technologiczne w wielu aspektach oferują rozwiązania, z których chętnie korzystają nasi klienci...
W Europie sprzęt wojskowy kupujemy w małych ilościach od krajowych dostawców, więc mogą oni dyktować naprawdę wy...
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas