Liczba abonentów usług telewizyjnych największego operatora tego typu w naszym kraju wyniosła 1,35 mln, Internetu szerokopasmowego blisko 776 tys., a telefonii stacjonarnej 365,2 tys.
Jak wynika z danych Liberty Global, oznacza to, że w porównaniu ze stanem na koniec września sieciom przybyło 3,1 tys. klientów: ubyło 6 tys. abonentów telewizji, przybyło 25,6 tys. Internetu oraz 29,1 tys. telefonii.
Gdyby nie uwzględniać przejęcia Aster, przychody UPC z telewizji i Internetu byłyby w IV kw. ub.r. niższe niż w III – podał Liberty. M.in. dzięki temu zakupowi (transakcja miała gigantyczną wartość ponad 2,4 mld zł) UPC Polska odnotowała w ub.r. wzrost przychodów o 23 proc., do 390,7 mln dol.
UPC Polska dociera ze swoimi usługami do 18 proc. gospodarstw domowych w Polsce.