Licz­ba abo­nen­tów usług te­le­wi­zyj­nych naj­więk­sze­go ope­ra­to­ra te­go ty­pu w na­szym kra­ju wy­nio­sła 1,35 mln, In­ter­ne­tu sze­ro­ko­pa­smo­we­go bli­sko 776 tys., a te­le­fo­nii sta­cjo­nar­nej 365,2 tys.

Jak wy­ni­ka z da­nych Li­ber­ty Glo­bal, ozna­cza to, że w po­rów­na­niu ze sta­nem na ko­niec wrze­śnia sie­ciom przy­by­ło 3,1 tys. klientów: uby­ło 6 tys. abo­nen­tów te­le­wi­zji, przy­by­ło 25,6 tys.  In­ter­ne­tu oraz 29,1 tys. te­le­fo­nii.

Gdy­by nie uwzględ­niać prze­ję­cia Aster, przy­cho­dy UPC z te­le­wi­zji i In­ter­ne­tu by­ły­by w IV kw. ub.r. ni­ższe niż w III – po­dał Li­ber­ty. M.in. dzię­ki te­mu za­ku­po­wi (trans­ak­cja mia­ła gi­gan­tycz­ną war­tość po­nad 2,4 mld zł) UPC Pol­ska od­no­to­wa­ła w ub.r. wzrost przy­cho­dów o 23 proc., do 390,7 mln dol.

UPC Pol­ska do­cie­ra ze swoimi  usłu­ga­mi do 18 proc. go­spo­darstw do­mo­wych w Pol­sce.