Reklama

TP negocjuje z UKE przed rebrandingiem

TP zapewnia, że zmiana marki na Orange, którą ogłosi, da jej korzyści. Ich skala może zależeć od rozmów z UKE

Publikacja: 13.04.2012 04:48

TP negocjuje z UKE przed rebrandingiem

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

„Zmiany, których się nie spodziewasz intrygują najbardziej" – takim hasłem grupa TP buduje napięcie przed ogłoszeniem zmiany marki na Orange. Nastąpi to w poniedziałek.

Jak mówili wczoraj przedstawiciele grupy TP, rebranding to nie tylko „malowanie" salonów. – Konsumenci wyniosą ze zmiany bardzo dużo – przekonywał Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji grupy TP. Zdradził, że TP pracowała mocno nad poprawieniem usługi telewizyjnej.

Wbrew opiniom analityków giełdowych, menedżerowie TP i współpracujący z nią audytor PwC zapewniają, że operator na zmianie skorzysta: zaoszczędzi i mocniej przywiąże do siebie klientów. Jednym ze źródeł oszczędności będzie optymalizacja budżetów marketingowych operatorów. – Nie da ona oszczędności w tym roku – zastrzegł Patkowski.

Inne źródło oszczędności to wspólna wysyłka faktur za usługi komórkowe i stacjonarne. – To kilka milionów złotych rocznie – mówił Krzysztof Sieczkowski, odpowiedzialny za rozwój produktów w komórkowej części TP.

Przyznał, że są sprawy, o których TP rozmawia z Urzędem Komunikacji Elektronicznej. – Trwają negocjacje – powiedział nie podając szczegółów.

Reklama
Reklama

UKE informuje, że chce dopilnować, by przy okazji rebrandingu nie zostało naruszone porozumienie z 2009 r. – Chodzi o zasadę tzw. chińskich murów i niedyskryminacji operatorów alternatywnych – mówi Piotr Dziubak, rzecznik UKE.

„Zmiany, których się nie spodziewasz intrygują najbardziej" – takim hasłem grupa TP buduje napięcie przed ogłoszeniem zmiany marki na Orange. Nastąpi to w poniedziałek.

Jak mówili wczoraj przedstawiciele grupy TP, rebranding to nie tylko „malowanie" salonów. – Konsumenci wyniosą ze zmiany bardzo dużo – przekonywał Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji grupy TP. Zdradził, że TP pracowała mocno nad poprawieniem usługi telewizyjnej.

Reklama
Biznes
Największa stocznia wojenna Rosji bez pieniędzy na działalność
Biznes
Banki chcą osobistej rozmowy z założycielem Polsatu
Biznes
Niemcy intensywnie kupują sprzęt dla wojska
Biznes
Austria zlicytuje rosyjski majątek. Pieniądze dostanie Naftogaz
Biznes
Xi Jinping nie chce, by producenci aut elektrycznych cięli ceny
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama