TP negocjuje z UKE przed rebrandingiem

TP zapewnia, że zmiana marki na Orange, którą ogłosi, da jej korzyści. Ich skala może zależeć od rozmów z UKE

Publikacja: 13.04.2012 04:48

TP negocjuje z UKE przed rebrandingiem

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

„Zmiany, których się nie spodziewasz intrygują najbardziej" – takim hasłem grupa TP buduje napięcie przed ogłoszeniem zmiany marki na Orange. Nastąpi to w poniedziałek.

Jak mówili wczoraj przedstawiciele grupy TP, rebranding to nie tylko „malowanie" salonów. – Konsumenci wyniosą ze zmiany bardzo dużo – przekonywał Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji grupy TP. Zdradził, że TP pracowała mocno nad poprawieniem usługi telewizyjnej.

Wbrew opiniom analityków giełdowych, menedżerowie TP i współpracujący z nią audytor PwC zapewniają, że operator na zmianie skorzysta: zaoszczędzi i mocniej przywiąże do siebie klientów. Jednym ze źródeł oszczędności będzie optymalizacja budżetów marketingowych operatorów. – Nie da ona oszczędności w tym roku – zastrzegł Patkowski.

Inne źródło oszczędności to wspólna wysyłka faktur za usługi komórkowe i stacjonarne. – To kilka milionów złotych rocznie – mówił Krzysztof Sieczkowski, odpowiedzialny za rozwój produktów w komórkowej części TP.

Przyznał, że są sprawy, o których TP rozmawia z Urzędem Komunikacji Elektronicznej. – Trwają negocjacje – powiedział nie podając szczegółów.

UKE informuje, że chce dopilnować, by przy okazji rebrandingu nie zostało naruszone porozumienie z 2009 r. – Chodzi o zasadę tzw. chińskich murów i niedyskryminacji operatorów alternatywnych – mówi Piotr Dziubak, rzecznik UKE.

Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni