Czy emocje towarzyszące nam przy odbiorze pierwszego dreamlinera to reguła, bo tak jest zawsze przy nowej maszynie, czy B787 jest rzeczywiście nadzwyczajny?
To nasz najnowocześniejszy produkt, wszystko w nim jest nowe. W żadnym innym nie wykorzystano w takiej mierze kompozytów, nie zastosowano tylu nowinek technologicznych. Wystarczy spojrzeć na wygięte skrzydła – takich nie ma w żadnej innej maszynie, właśnie dlatego, że zostały zbudowane z włókna węglowego. Dzięki temu można też było odpowiednio uregulować w kabinie ciśnienie – więc pasażerowie mają odczucie podróży na znacznie mniejszej wysokości – i nawilżenie powietrza oraz dać większe okna.
Czy jest możliwe, że jakaś linia powie wam: chcemy mieć tańszą wersję, nie montujcie nam wszystkich tych udogodnień?
Nie mamy wersji low cost. Linia może wybrać konfigurację foteli, ich obicia, liczbę i wielkość toalet. Ale wszystkie pozostałe cechy dreamlinera są wspólne dla wszystkich. Tak samo, jak nie można dopłacić i mieć egzemplarza lepszego niż konkurencja.