Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.05.2019 12:58 Publikacja: 14.05.2019 12:48
Foto: www.notino.pl
Wywodzący się z Czech startup założony w 2004 r. przez Michała Zameca teraz chce przyspieszyć światową ekspansję. - Przygotowujemy się do uruchomienia globalnego sklepu - informuje krótki komunikat na notino.com - stronie czeskiej firmy, która zaczynała od sprzedaży perfum przez internet (wtedy jako parfums.cz).
W ciągu 15 lat działalności firma rozwinęła się – jak twierdzi - w największy w Europie sklep z kosmetykami, który rocznie sprzedaje już dziesiątki milionów różnych produktów z rynku urody (w ubiegłym roku - 29 mln). Dlatego też odchodzi od nazw związanych z kosmetykami, zaś od 2016 r. – gdy wprowadziła nową globalną markę, Notino - postawiła na unifikację swoich e-sklepów pod tym jednym logo i rozpoczęła ich rebranding na kolejnych europejskich rynkach. Nie są to już tylko sklepy internetowe, bo Notino szybko rozwija też sieć stacjonarnych perfumerii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
- Grupa Bumech, która jest m.in. właścicielem kopalni węgla PG Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, zamierza wspó...
Zarówno Microsoft jak i Meta opublikowały lepsze wyniki za drugi kwartał, niż oczekiwano. Ich akcje mocno zyskiw...
Po 22 latach zrezygnował ze stanowiska prezesa Amiki, choć nadal jest głównym akcjonariuszem spółki. W pożegnaln...
W piątek ma wreszcie zostać podpisana umowa na zakup kolejnych 180 czołgów K2 i 80 pojazdów towarzyszących. Jej...
W piątek ma być zawarta umowa na kolejne 180 czołgów K2. Jej realizacja oznacza, że w 2030 r. będziemy posiadać...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas