Reklama

Iperfumy już jako Notino chcą podbić świat

Rozwinęliśmy działalność w 22 krajach i chcemy wszędzie mieć tę samą nazwę - tłumaczy spółka Notino, która właśnie przemianowała polski serwis iperfumy.pl na notino.pl. Polska była już ostatnim rynkiem, gdzie firma przeprowadziła rebranding swojego sklepu online.

Aktualizacja: 14.05.2019 12:58 Publikacja: 14.05.2019 12:48

Iperfumy już jako Notino chcą podbić świat

Foto: www.notino.pl

Wywodzący się z Czech startup założony w 2004 r. przez Michała Zameca teraz chce przyspieszyć światową ekspansję. - Przygotowujemy się do uruchomienia globalnego sklepu - informuje krótki komunikat na notino.com - stronie czeskiej firmy, która zaczynała od sprzedaży perfum przez internet (wtedy jako parfums.cz). 

W ciągu 15 lat działalności firma rozwinęła się – jak twierdzi - w największy w Europie sklep z kosmetykami, który rocznie sprzedaje już dziesiątki milionów różnych produktów z rynku urody (w ubiegłym roku - 29 mln). Dlatego też odchodzi od nazw związanych z kosmetykami, zaś od 2016 r. – gdy wprowadziła nową globalną markę, Notino - postawiła na unifikację swoich e-sklepów pod tym jednym logo i rozpoczęła ich rebranding na kolejnych europejskich rynkach. Nie są to już tylko sklepy internetowe, bo Notino szybko rozwija też sieć stacjonarnych perfumerii.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Biznes
Startuje e-Board of Directors!
Biznes
Renault na czarnej liście Kremla. Symboliczny wpis
Biznes
Pekin zaostrza kontrolę eksportu metali ziem rzadkich, sprzedaż mieszkań rośnie
Reklama
Reklama