Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.05.2019 12:58 Publikacja: 14.05.2019 12:48
Foto: www.notino.pl
Wywodzący się z Czech startup założony w 2004 r. przez Michała Zameca teraz chce przyspieszyć światową ekspansję. - Przygotowujemy się do uruchomienia globalnego sklepu - informuje krótki komunikat na notino.com - stronie czeskiej firmy, która zaczynała od sprzedaży perfum przez internet (wtedy jako parfums.cz).
W ciągu 15 lat działalności firma rozwinęła się – jak twierdzi - w największy w Europie sklep z kosmetykami, który rocznie sprzedaje już dziesiątki milionów różnych produktów z rynku urody (w ubiegłym roku - 29 mln). Dlatego też odchodzi od nazw związanych z kosmetykami, zaś od 2016 r. – gdy wprowadziła nową globalną markę, Notino - postawiła na unifikację swoich e-sklepów pod tym jednym logo i rozpoczęła ich rebranding na kolejnych europejskich rynkach. Nie są to już tylko sklepy internetowe, bo Notino szybko rozwija też sieć stacjonarnych perfumerii.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Napięcia między USA a Chinami rosną, polski program Orka zbliża się do rozstrzygnięcia, a europejski przemysł na...
Będę stał na straży wolności słowa i wartości demokratycznych, o które przecież jeszcze nie tak dawno walczyliśm...
6 października wystartował Konkurs e-Board of Directors – nowa inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej promują...
Rosyjski reżim też ma swoją listę firm, które objął sankcjami. Nie chwali się nią jednak, bo większość wpisanych...
Ceny metali ziem rzadkich stają się nową kartą przetargową w grze między USA a Chinami, polski rynek mieszkaniow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas