Do tej pory Amber stawiał głównie na rozwój sprzedaży w handlu tradycyjnym, czyli małych sklepach i sieciach handlowych. Teraz chce powiększyć sieć dystrybucji o restauracje, puby, hotele, w tym sieciowe oraz lokale multitapowe.
- Dostajemy też bardzo zapytań ofertowych od sieciowych restauracji i hoteli. Rynek HoReCa (hotele, restauracje, catering) to coraz lepszy kanał dystrybucji dla regionalnych browarów, ponieważ i tam coraz większą popularnością cieszy się piwo z małego browaru – podkreśla Marek Skrętny z Browaru Amber.
Firma rozwija też kategorię piw z naturalnymi, nietypowymi dodatkami. Do sklepów trafiło właśnie piwo z syropem z kwiatów czarnego bzu.
- To dopiero początek nietypowych propozycji. Już pracujemy nad kolejnym zaskakującym piwem. Zwłaszcza, że premiera Portera Chili została przyjęta przez rynek entuzjastycznie. Właśnie przygotowujemy drugą partię tego trunku, która trafi do sieci hipermarketów i marketów w całej Polsce. Równie szeroką dystrybucję będzie miał Amber Czarny Bez – mówi Marek Skrętny.
Prace nad tym piwem trwały ponad dwa lata. Testowe warki zostały uwarzone w browarze ponad rok temu i zostały bardzo dobrze przyjęte przez piwoszy i znawców piwnych smaków – zapewnia Amber.