- Od kilku lat firma z roku na rok rośnie i ma dobre wyniki - podkreśla Anna Wieraszko, menedżer komunikacji korporacyjnej w Amway Polska. Według jej danych, spółka, która 2012 rok zakończyła z ponad 131 mln zł przychodów ze sprzedaży, w miniony roku zwiększyła je o ok. 6 proc. Podobnie jak w skali całego świata, także u nas podstawę obrotów firmy stanowią suplementy diety Nutralite (41 proc.), kosmetyki – głównie pod marką Artistry - (29proc.) oraz środki czystości - Amway Home (19 proc.). Na świecie produkty Amwaya sprzedaje 3 mln osób (firma określa ich jako przedsiębiorców), zaś w Polsce - 80 tys. osób.
Jak zaznacza Anna Wieraszko, zwiększeniu sprzedaży kosmetyków sprzyjały wprowadzone w połowie 2013 nowe linie innowacyjnych technologicznie produktów. (Na rynku kosmetyków to dziś jeden z głównych czynników konkurencyjności firm).
W ostatnich latach Amway, podobnie jak też inne duże firmy sprzedaży bezpośredniej, w coraz większym stopniu wykorzystuje w biznesie nowe technologie. Jak ocenia Anna Wieraszko, w Polsce już 80 proc. zamówień klienci składają przez Internet. Nie obniża to obrotów przedsiębiorców współpracujących z firmą- klienci wchodzą bowiem na firmową platformę poprzez ich konta.