Oznacza to rocznie 1,4 mln nowych miejsc, co łącznie z istniejącymi połączeniami daje 7 mln biletów oferowanych pasażerom.
6 sierpnia Wizz Air ogłosił nowe połączenia z Warszawy – do Turynu, Werony, Dortmundu, Larnaki, Lizbony, Malty, Alicante i Katanii. Pierwsze dwa od połowy stycznia, reszta od przełomu marca i kwietnia 2015. W związku z tym w Warszawie Węgrzy postawią jeden dodatkowy samolot.
26 sierpnia linia ogłosiła kolejne nowe trasy- z Gdańska do Molde w Norwegii i Frankfurtu Hahn, z Katowic do Belfastu, z Poznania do Malmoe - wszystkie od końca marca. Natomiast z Lublina do Sztokholmu (Skavsta) od 21 maja. Ceny biletów od 39 złotych ( do Malmoe) do 79 złotych ( Frankfurt,Sztokholm) i 119 (Belfast,Molde).
— Nie mam pojęcia, gdzie jest Molde, ale wszyscy mówią, że powinniśmy tam latać z Gdańska, więc nie miałem problemu z otwarciem tego połączenia - mówi Jozsef Varadi, prezes Wizz Aira. Nie ukrywa jednak, że w jego firmie decyzje są podejmowane bardzo szybko, więc jeśli się nie uda, trasa równie szybko może zostać zamknięta.
Zdaniem prezesa Gdańskiego lotniska, Tomasza Kłoskowskiego, z pewnością do tego nie dojdzie, po popyt na loty na tej trasie cały czas rośnie. I przyznał, że kiedy 12 lat temu pojawiło się u niego 5 panów z teczkami, którzy mówili po angielsku z węgierskim akcentem nie bardzo wiedział co o tym myśleć.