Pozyskane środki firma chce przeznaczyć m.in. na rozwój sieci sprzedaży.
- CDRL dynamicznie zwiększa sieć swoich sklepów a także wyniki finansowe. Dzięki ofercie publicznej pozyskamy środki na dalszy rozwój, ale wejście na Giełdę to dla nas także naturalny etap w budowie Grupy, której celem jest umocnienie pozycji regionalnego lidera na szybko rosnącym rynku odzieży dla dzieci – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Marek Dworczak.
CDRL jest obecna od grudnia 2011 roku na rynku Catalyst, gdzie do września br. będą jeszcze notowane jej obligacje.
-Spółka ma zdrowe podstawy i ciekawy model biznesowy. W swojej historii zawsze odnotowywała zysk na poziomie operacyjnym. Nasze duże doświadczenie umożliwia szybkie reagowanie na otoczenie rynkowe i podejmowanie skutecznych działań nastawionych na rozwój. Spółka jest bardzo dobrze postrzegana przez rynek, stąd ufamy że oferta akcji spotka się z dużym zainteresowaniem i zadebiutujemy na warszawskiej giełdzie jeszcze w tym roku – zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.
Na koniec ubiegłego roku spółka miała 342 sklepów wobec 294 rok wcześniej oraz 234 w 2011 roku.